Lördag

Hej hej!

Det känns sjukt bra att resan typ är bokad, ska bara få det bekräftat av Kilroy så det blir förhoppninsvis helt klart på måndag. Fy fan vad jag längtar, kommer bli så jävla underbart :D

Jag har fått lära mig att plocka sprit på jobbet, det kommer vara högsäsong på sprit över jul och nyår och vinmonopolen (systembolagen) börjar redan dra in beställningar. Så förhoppningssvis kommer jag ha jobb tills efter nyår med mycket övertid :) Det är ganska tungt och så men det ska nog gå bra, jag fick possitiva kommentarer av chefen på den avdelningen, att jag lär mig fort och är redan ganska snabb på att packa pallar. Han sa till och med att han funderade på att anställa mig fast. Men vi får se hur det blir med det. På måndag ska jag iaf börja jobba 7. Tror jag slutar 15 men dom som jobbar där sa att det alltid brukar vara övertid till 20 på måndagar och tisdagar så vi får se.

Idag jobbar Micke och jag ska passa på att åka in till stan och fixa pressenter och så tills han fyller 25 nästa lördag :) Vet inte riktigt vad vi kommer hitta på då, Johanna (Dannes syrra) och Jakob har utflyttningsfest så vi kanske ska dit, men Micke får bestämma eftersom han fyller år!

Kommer inte ihåg om det var helgen efter eller två helger efter som Mickes föräldrar kommer hit, så då ska vi fira Micke lite till :) Kanske blir att gå ut o äta eller så! Ska bli jätte kul att dom kommer hit iaf :)

Ne ska vänta på att Emelie vaknar och kolla om hon vill följa med ner till stan, eller kanske väcker henne om hon inte vaknar innan tolv :) Emelie och Erik ska också med till Sydafrika, det känns riktigt kul :D

Ha en bra helg!



/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0