Väntar på Micke!

Hej hej!

Jag är sjukt trött på kartonger, iaf stora tunga kartonger. Och så är jag trött att få rivsår på armarna av kartongerna... Idag var det ganska mkt att göra på jobbet, dagen började med att jag fick tjockaste bunten papper (en lång lista) där det var ca 150 kartonger som jag skulle hämta. Det tog några timmar...

Efter det fortsatte dagen som vanligt, lite större listor men vi hann ändå klart allt lagom tills vi skulle sluta. Jag vet att jag har jobb till den sista där jag är nu iaf, sen får vi se om jag får förlängt eller inte...

Micke har ju varit på kurs på jobbet om rån, men nu är han iaf på väg hem. Får se om vi orkar se på idol innan vi ska sova eller om vi gör det imorn på morgonen.

Snart är det helg igen iaf, ska bli skönt. Blir nog bara en lugn helg som det känns nu. Ska träna och gå på stan. Skulle vilja köpa nya hörlurar, får ont o ha såna man har i öronen när man har dom länge. Alla lyssnar typ på musik på jobbet... Micke skulle behöva köpa ett par skor också...

 THAILAND!
Längtar tills vi är där igen!

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0