Fest igår..!

Hej allihopa!

Sitter hemma hos Martin och Emma o degar i soffan.. inte bakis men lite seg. Igår var det som sagt fest :)
Det var jag, Martin, Amer, Kim, Tobbe, Löwa, Jonis, Emma, Carro och Cicci. Det var olika grader av satsning och promillehalt hos deltagarna kan man lugnt säga :P Allt från helt nykert till...inte så nyktert! :)
Men det var riktigt trevligt och framför allt kul att träffa alla, dröjer ju ett tag tills nästa gång!

Idag är det grymt tråkigt väder ute, spöregnar! Hade eventuellt tänkt ta en sväng på stan men får se hur de blir med det... Nu närmast på tur står nog en pizza tror jag :) Senare ska jag ut till Linghem när Cicci kommit hem, då blir det att kolla igenom packningen lite och myskväll framför tvn tror jag :D

Nu är det grymt nära tills vi sticker på vår resa! ska bli sååå skönt och grymt kul! :D men lite smånervöst lär det nog va.. :)

Nu blir det att försöka få Martin att gå och hämta pizza till oss ;)

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0