Lördag

Hej hej.

Gick upp för en stund sedan. Igår var vi först hos Martin och Emma en sväng, sen gick jag Carro och Emma för att träffa Emma S på Platå. Där satt jag och Emma S och pratade och Carro o Emma festade så de var lite överallt och kom och pratade lite då och då :) Sen gick dom en sväng till Harrys men jag stannade kvar och va med Emma S. Var riktigt kul att träffa henne, var länge sen vi sågs. Emma G jobbade även så träffade henne lite också, fick en god alkoholfri drink, för jag körde hem till Linghem sen...

Ska försöka träffa dom och säga hej då imorn, hoppas jag hinner det annars får vi höras på telefonen :) Hoppas vi hinner ses massor i sommar :D

Nu ska jag käka frukost och sen ska vi åka till mormor och hälsa på och jag ska säga hej då inför resan...

Hoppas ni gillar den nya designen :D


Bilden är från när vi var i Thailand förra gången.

/Cicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0