Myskväll

Ikväll blir det en riktig myskväll hemma i Linghem. Vi ska käka tacopaj med mamma, pappa, Carro och Rickard. Kommer bli riktigt gott :) Annars håller jag på med packningen, det går bra än så länge. Väskan börjar bli full och väger för närvarande runt 10 kg. Vi får ha med 15 kg på afrikaresan så det kommer nog gå bra, om jag inte kommer på att jag ska ha nått jätte stort och tungt med mig :P

Micke och Rickard kommer förhoppningsvis hem hit snart så vi kan börja med maten :) Börjar bli hungrig igen även då vi varit hos Mormor hela dagen och ätit både fika, lunch och efterrätt! Hehe. Mormor gör alltid god mat!


Victoria fallet...

Kommer bli så grymt häftigt att se det själv :)

/Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0