Tiden i Oslo del 2

Hej!

Micke har fixat med ny design till bloggen så då får jag skriva andra delen av tiden i Oslo också :) Om det blir en tredje del får han skriva den istället :)

När vi hade flyttat in och allt var iordning så blev det lite fest.



Efter några veckor i nya lägenheten åkte vi med Danne och Johanna till Tusenfryd. Mkt bra nöjespartk!

Danne och Micke.


Johanna och Danne.

I augusti och september kom först Carro, Rickard och Amer och hälsade på, vi var bland annat ute på en ö och solade och badade.


Amer och Danne.


Jag och Micke.

Några veckor senare kom mamma och pappa :) Vi åt gott, var och kollade på båtar, fikade på stan m.m.


Pappa.


Mamma och pappa vid slottet.


Mickes 25års-dag.





Jag var hemma en helg i Linghem och hälsade på.


Carro och jag.

Några veckor senare åkte vi hem igen, denna gången följde även Micke med. Det blev fest hemma hos Martin och Emma.




Carro och Micke.


Rickard, Martin och Emma i bakgrunden.

Micke och Danne fyllde båda 25 så de hade en 50-års fest tillsammans. Dock kom inte så många som vi hoppats på men vi hade riktigt kul ändå!





Britt, Helge, Eva-Lena och Love var också och hälsade på. Love ägde på tv-spel och vi hade det riktigt trevligt!


Helge, Eva-Lena, Love, Britt och Micke.

Till slut blev det jul och vi åkte till Linghem för att fira. Blev en mysig julafton.




Unni var julfin :)

Nyår firade vi i Oslo. Blev trevligt det också. Efter nyår finns det inga mer bilder, vi jobbade på dom sista veckorna. Städade ordentligt innan mamma och pappa kom och hämtade oss och vi åkte hem. Nu är jag i Linghem, jag och Carro ska snart in till stan och träffa Emma. Om det inte blir det kanske vi tar en sväng förbi Martin där Micke och alla festar. Vi får se hur det blir! :)

Ska sminka mig nu.

Ha en bra kväll och helg. Vi åker på måndag så det är bara två dagar kvar nu :)

/Cicci



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0