Där rök håret! :O

Ja ikväll så blev det till slut att raka av håret.. har velat fram och tillbaka om jag ska raka av mig det eller om jag ska spara ut det tills nästa vinter.. Men till slut övervägde bekvämligheten och enkelheten i att ha kort hår när det är sommar med sol o bad! Vi ska ju trots allt ha sommar nu ungefär fram till Augusti eller nåt sånt.. Visst det är nice att ha lite längre hår på vintern men det hinner nog växa ut! :)
Känns iaf skönt nu såhär direkt efteråt och jag ångrar mig inte :)

Nu är det bara två ynka arbetsdagar kvar här i Norge! sen börjar vi vår efterlängtade ledighet! :) Känns helt sjukt bra! Cicci skulle eventuellt va ledig på fredag så hon kunde möta Carro som ska hit till Oslo över helgen.. Så isf har hon bara en dag kvar på jobbet :)

Nu är vi ju utan TV här också eftersom Danne tog med sig den i måndags, så det finns inte sådär jätte mkt att göra förutom att leka med datorn på kvällarna.. Har faktiskt lett till att man gjort lite vettiga "måste göras"-saker istället för att glo på dumburken! Alltid nåt positivt! ;)

I övrigt är det som sagt mest träning och förbereda inför flytten som står på schemat. Men nu blir det nog straxt att krypa ner i sängen.. lika bra så dagarna går snabbare! :)

Sov gott så småningom!

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0