Lördagen

Hej!

Blev inte att sitta hemma hela dagen, jag, Emelie, Erik och Daniel åkte till Storo shoppingcenter. Jag var där lite kortare än dom andra för att jag och Micke skulle träna, så jag tog spårvagnen till gymmet där jag mötte upp Micke. Micke har som sagt pluggat matte hela dagen och varit duktig. Vi tränade inte rygg och tricpes som jag skrev utan det var visst bröst och biceps som stod på schemat :P rätt ska vara rätt...

Efter gymmet åkte vi hem drack en proteinshake och gick sedan ner och solade. När vi solat duschade vi sen var det dags att laga middag. Blev en sen men god en :) vi åt kotletter, ris, pepparsås och sallad med fetaost.

Nu spelar grabbarna call of duty och jag sitter vid datorn, ska snart sova. Får se vad som händer imorn, blir nog inte mkt eftersom att hela Oslo är dött på söndagar!

Sov gott!

/Cc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0