En dag inomhus

Dagen har framförallt spenderats på Times square. Här har vi shoppat, kollat på 3D bio, shoppat lite till, käkat och bara vandrat omkring. Jag har köpt ett par skor, tillsammans köpte vi en liten hårddisk som är smidig att ha med sig på resan och Micke köpte inget ;) Men en kameraväska hittade han redan igår kväll!

Vi letade under dagen framförallt efter billiga mobiler då Dannes blivit snodd och mina har slutat fungera. Men vi köpte inga då vi tänkte kolla upp vad de kostar hemma innan. Men i morgon blir det förmodligen nya! Vi gick även till ett annat mindre köpcentrum där jag nästan direkt hittade en skönhetssalong där jag fick naglarna filade och lackade för en billig peng, så nu känner jag mig lite fin :) Det var även Mickes peng så tack så mkt älskling :D

När vi kände oss klara med shopping för dagen runt 7 gick vi till Pizza hut och köpte oss varsin pizza. Sen gick vi hem, spelade lite tärning och nu är det snart dags att sova för vi måste ju upp tidigt imorn igen eftersom Petrona towers var stängt idag.

Bilder kommer i morgon eftersom det inte blivit så många bilder tagna idag!

/Cicci & Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0