I Bangkok!

Hej hej!

Vi kom fram till Bangkok klockan 6 och någon timme senare befann vi oss på ett guest house som vi kolllat på på morgonen innan vi åkte till flygplatsen... Ett rikttigt fräscht ställe med ac och internet, iaf fall i mitt och Mickes rum, för det fanns inget annat så vi får betala lite mer. Men det är ju skönt med ac så det gör inte nått...

När vi installerat oss på rummen tog vi en taxi till MBK ett stort varuhus för att kolla lite. Nästan direkt hittade vi ett ställe där jag och Emelie fixade naglarna. Emelie gjorde förlängning och jag gjorde manikyr. det blev as snyggt på båda. Efter det gick vi och käkade på burger king innan vi åkte tillbaka till vårat guest house. 

Nu sitter vi och spelar tärning och ska sova om en stund. Jag har ont i huvudet och halsen så det blir en sovmorgon imorn. Får hoppas jag mår bättre då! 

Bilder kommer imorn när vi tagit lite kort från stan :)

/Cc o Micke

Kommentarer
Postat av: christina johnsson

ja, vi får hoppas att du mår bättre imorgon annars finns det väl dundermedicin i Thailand ha det så bra.Kram

2011-03-24 @ 18:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0