Mår bättre idag!

Tjaa!

Idag mår jag mkt bättre, hade lite feber idag på morgonen men efter att jag fick febernedsättande har inte febern kommit tillbaka. Den hade iaf det inte kl 17 och förhoppningssvis inte nu heller :) Jag hoppas på att bli utskriven imorn så att vi kan åka till Koh Chang. Det suger verkligen att ligga på sjukhus när man är på semester. Tur iaf att vi inte bara är på en tvåveckors semester för då hade det varit mkt tråkigare.

Har fortfarnade dropp och så men hoppas på att slippa det inatt... Vi har varit nere på cafét på sjukhuset en sväng och fikat annars har vi bara varit på rummet och kollat på tv, film och spelat tärning.

Micke tog lite bilder från när vi var nere i cafét så lägger upp nått därifrån :)


Ser piggare ut idag :)


Micke använde sitt fina stativ och tog kort på oss båda!

Håll tummarna för att jag blir utskriven imorn så att vi kan åka till Koh Chang för sol och bad :)

/Cc & Micke

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

Hoppas du kryar på dig och att ni har det riktigt bra trots detta!!

Kram Mia

2011-03-27 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0