Drömmer mig tillbaka till värmen!

Är redan trött på att vara ledig. Det är tråkigt så fort jag får en timme över då jag inte har nått att göra. I morgon ska jag iaf följa med mamma och kolla på fönsterbräden och rullgardiner så hoppas det tar upp nästan hela dagen. Sen på kvällen är det match så då går hela kvällen på det. Känns jätte dumt att klaga på att vara ledig och inte ha nått att göra men dom flesta jobbar eller går i skolan än så finns tyvärr inte så många som har tid att hitta på nått! Tur att jag har Pernilla som är mammaledig iaf :)

Ne nu ska jag snart sova och ladda upp inför matchen imorn, hoppas jag orkar mer än förra matchen :P hehe.
Ha det så bra.

/Cc.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle gärna slippa plugga o va med dig istället älskling.. Men det är bara att stå ut ett par veckor till så är vi lediga hela sommaren sen :)

2011-05-25 @ 20:22:03
Postat av: Cc

Kan vi åka iväg nån vecka sen efter hede? :)

2011-05-26 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0