Fotboll eller inte?

Kan inte bestämma mig om jag ska spela eller inte. Träningarna har inte alls varit roliga, men matcherna är ju ganska kul iaf. Nackdelen är att det tar upp så mkt tid, och frågan är om det är värt det? Nu spelar det ju inte nån större roll när jag är ledig men sen i höst när jag pluggar. Då kanske det räcker med bara gym, annars kommer jag aldrig ha nån tid över för kompisar. Även om många spelar i fotbollslaget. Jag kommer aldrig kunna bestämma mig...

Idag ska jag och Carro in till stan en sväng, ikväll ska jag vara med Micke. Blir lugnt eftersom han har tenta i morgon igen. På lördag blir det kanske fest! Champions leage final är det iaf fall så nått kul händer nog på lördag!

Ne ni får ha en bra dag!



/Cc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0