Hemma i Linköping!

Hej!

Vi kom hem igår på förmiddagen. Gårdagen spenderades med att packa upp resväskan, en sväng på stan och en en sväng ner till fotbollsträningen för min del medan Micke var hemma här i Linghem och slappade lite. Det var skönt att komma hem men allderles för kallt för våran del ;)

Idag gick vi upp ganska tidigt eftersom vi har lite jetlag så vi käkade frukost och sedan åkte vi in till Martin och Emma i stan där vi chillade en stund innan vi gick en sväng på stan för lite shopping och så. Efter stan gick vi hem en stund igen och slappade innan vi gick till gymmet för att träna. Fixade nya gymkort så nu finns det ingen urkäkt till att inte dra igång med träningen igen :)

Nu ska jag duscha och sen sova. Imorn ska jag baka brysselkex (mormors bästa och mina favorier sen jag var liten) och sen ta med och bjuda laget på efter träningen!

Ha det bra!

/Cc & Micke

Kommentarer
Postat av: britt

det är skönt att ni är hemma igen, men jag önskar att ni var i hede. kram

2011-05-19 @ 22:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0