skönt att vara hemma, eller?

Det är ganska skönt att vara hemma. Idag är det faktiskt ganska skönt i solen på baksidan här i Linghem. Hade bikini på mig en stund och det funkade faktiskt. Idag ska jag in en sväng till stan och träna, kvällen blir lugn med familjen hemma i Linghem för imorn är det match kl 12.00 i Norrköping. Jag ska vara med efter en fotbollsträning, men hoppas bara på att få spela typ 10 min på slutet :)

Det är mkt man vill hinna med nu när man kommit hem, hellst så fort som möjligt! hehe. Som att träffa alla kompisar och såna saker. Men det som känns skönast med att vara hemma är att få komma igång med träningen iaf!

Britt vi kommer upp till Hede snart, så fort Micke har skrivit tentorna nästan. Vi hoppas kunna komma upp till Lukas student också :) Micke är så duktig och pluggar hela dagarna så honom ser jag inte så mkt nu. Känns konstigt att behöva sakna honom när vi varit med varandra och rest så länge. Men det är nog bra att sakna varandra lite också nån gång tror jag!

Har mamma o pappas dator så inga nya bilder tyvärr...


Även om det är skönt att vara hemma saknar jag ändå havet.


Blekfisar i Sydafrika.


Älskar dig bejbi, tack för en underbar resa :D

/Cc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0