Slut på sol och bad...

Känns ju riktigt surt att skriva så men det är tyvärr sant. Nu är vi i Bangkok för lite shopping innan vi åker hem på måndag. Micke har shoppat riktigt mkt idag men jag har inte hittat så mkt, hoppas jag hittar mer imorn!

Gjorde ju om min tatuering på foten så tänkte lägga upp en före och efter bild på det.


Innan.


Efter.

Här kommer lite andra bilder från sista dagarna på Phuket. :)


Danne och Micke på Kata noi beach.


Cc på Karon beach.


Vi "lånade" poolen på den största resorten i hela Karon när vi tröttnade på saltvattnet. :P


Danne gav uttrycket "offentlig toalett" en helt ny innebörd...


Vi fick besök en kväll när vi spelade biljard!


Micke fattar inte hur han kunde missa.. :P

Nu är det dags för oss att sova. Imorgon blir det som sagt en dag fylld av shopping så det är bäst att vara utvilad! Martin och Rickard kommer även hit till Bangkok imogon. Hoppas verkligen vi hittar något sätt att se VM finalen imorgon natt.. hoppas hoppas! Heja Sverige! :)

Sov så gott!

/Cc & Micke


Kommentarer
Postat av: britt

ja tiden går trots allt ganska fort även om jag tycker att ni har varit borta JÄTTE LÄNGE. ha en bra hemresa, Kram

2011-05-15 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0